تازه های دنیای ما
بر اساس خبرهایی از نویسندگان آزاد اندیش

در باره ما
 

با سلام به دوستان عزیز و گرامی هدف ما از ارایه این وبلاگ ایجاد درک عمیقتری از تحولات و رویدادهاو انعکاس حقایق بدون پرده روز دنیا میباشد . از اینکه ما را همراهی میکنید متشکریم.

 

لينك روزانه
 
سایت کاریکاتوری هولوکاست
کانون پژوهش و تحقیقات بیداری
موسسه فرهنگی موعود
بانک سخن بزرگان
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  درخواست شيخ سعودي از اسرائيل براي بمباران ايران!   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


cod by www.Pichak.net-->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل
 


درخواست شيخ سعودي از اسرائيل براي بمباران ايران!

درخواست شيخ سعودي از اسرائيل براي بمباران ايران!
   
يكي از شيوخ عربستان سعودي در گفت‌وگو با يك هفته‌نامه آلماني بر لزوم حمله نظامي رژيم صهيونيستي عليه ايران تاكيد كرد.


به گزارش فارس به نقل از «اشپيگل»، شيخ محسن العواجي گفت كه اگر هيچ كشور ديگري اقدام به بمباران ايران نكند، اسرائيل بايد به چنين اقدامي مبادرت ورزد.

وي همكار شيخ «يوسف القرضاوي» در اتحاديه جهاني علماي مسلمين و مؤسسه بين‌المللي قدس است و از علماي فعال جنبش موسوم به «بيداري» نيز به شمار مي‌رود.

بر اساس اين گزارش، اين شيخ عرب كه سخنان وي هم‌راستا با اظهارات «آويگدور ليبرمن» وزير خارجه افراطي اسرائيل ارزيابي مي‌شود، گفت: مسأله هسته‌اي اسرائيل موضوعي داخلي است و با رويكرد موجوديت ملي آن مرتبط است اما برنامه هسته‌اي ايران موضوعي جهاني است.

اين موضع گيري العواجي در حالي بيان مي‌شود كه وي تا پيش از اين به عنوان يكي از فعالان سياسي معتدل در عربستان سعودي شناخته مي‌شد و حتي چند سال پيش با سيد حسن نصرالله، دبيركل حزب الله لبنان نيز ديدار كرده و با او عكس يادگاري انداخته بود.

پيش از اين نيز «يوسف العيبه» سفير امارات متحده عربي در آمريكا گفته بود: حمله نظامي عليه ايران به يك فاجعه منجر خواهد شد اما ايران هسته‌اي فاجعه‌اي بزرگتر است. وي از ايران هسته‌اي به عنوان تهديدي براي موجوديت امارات نام برده بود.


|

نوشته شده در 20 شهريور 1389برچسب:,

توسط رامین آ.| لينك ثابت |


فشار دولت وهابي عربستان براي پخش فيلم ضد شيعه

 فشار دولت وهابي عربستان براي پخش فيلم ضد شيعه

 
عربستان به مالك مجموعه شبكه های العربیه ، ام بی سی و روزنامه الشرق الاوسط برای پخش فیلم "للخطایا ثمن" چراغ سبز نشان داد.


به گزارش شبكه خبر به نقل از پایگاه اینترنتی نهرین نت، مقامات عربستان سعودی از جمله بندر بن سلطان رئیس شورای امنیت ملی عربستان به ولید الابراهیم دستور داده اند این فیلم اهانت آمیز به مقدسات شیعه را پخش كند.

نهرین نت افزود: در میان افرادی كه تلاش می كنند مجوز پخش این فیلم صادر شود سلمان العوده وهابی تندرو عربستانی است كه با مقالات اهانت آمیز و تكفیری اخیرش درباره شیعیان سردمدار اقدامات وهابیان بر ضد شیعیان شده است.

این گزارش می افزاید: ایده ساخت و پخش فیلم ، مربوط به سلمان العوده است و او بود كه مالك شبكه ام بی سی را وادار كرد در راستای پخش این فیلم گام بردارد.

این منابع تاكید كردند: با وجود اینكه ولید الابراهیم ، مالك شبكه های ام بی سی و العربیه سودهای كلانی از طریق پخش اگهی های بازرگانی شیعیان عراق كسب كرده اما اخیرا در نظر دارد سریال 10 قسمتی "للخطایا ثمن" را كه نماد توهین به مذهب اهل بیت است پخش كند.

این فیلم یك دختر جوان شیعه را به تصویر می كشد كه از حكم مترقی ازدواج موقت برای كسب درآمد و فریب دادن مردان استفاده می كند و مقدسات شیعیان مثل حسینیه، زیارت و نذر را به تمسخر می گیرد.

چندی پیش هنگامی كه خبر آماده سازی این فیلم برای پخش در ماه رمضان انتشار یافت بسیاری از شیعیان جهان و شهروندان كویتی با اعتراض به این اقدام توهین آمیز مانع پخش آن شدند.

بسیاری از منابع آگاه معتقدند اصراری كه برای پخش این فیلم وجود دارد ناشی از طرح آمریكا و اسرائیل برای گسترش گرایشات فرقه ای در منطقه خاورمیانه می باشد.

كارشناسان بر این باورند ، تصمیم ولید الابراهیم میلیاردر سعودی برای پخش این فیلم بخشی از طرحی است كه اسرایئل پس از شكست در جنگ 33 روزه برای جبران ناكامی های خود در پیش گرفته است چرا كه درست پس از پایان جنگ تلاش مذبوحانه ایادی بیگانه برای دامن زدن به اختلافات فرقه ای در منطقه خاورمیانه به اوج خود رسید.


|

نوشته شده در 11 شهريور 1389برچسب:,

توسط رامین آ.| لينك ثابت |


آینده‌ی عربستان، پشت پرده شیعه کشی در یمن

آینده‌ی عربستان، پشت پرده شیعه کشی در یمن

سوالی که در طی سه ماه جنگ در صعده بوجود آمده شدت عمل دولت مخصوصا در جنگ ششم، در قبال شیعیان الحوثی است این شدت عمل تا بدانجا پیش رفته که دیروز عربستان رسما وارد معرکه ی جنگ در یمن شد.

واقعیت موضوع اینست که دولت بعد از جنگ پنجم ـ در بهار سال گذشته ـ به این یقین دست یافت که در ارزیابی از قدرت حوثی‏ها دچار یک اشتباه استراتژیک شده است. در سال گذشته رزمندگان الحوثی حتی جنگ را تا نزدیکی پایتخت یمن صنعا (منطقه بنی حشیش) نیز به پیش بردند. نهایتاً دولت به وساطت کشور قطر رضایت داد و موضوع موقتاً خاتمه یافت.

اما زنگ خطری که جنگ سال گذشته به صدا درآورد بیش از آنکه صنعا را هوشیار کند، ریاض و واشنگتن را بیدار نمود. به طوریکه غرب به شکلی ملموس خطر ایجاد حکومتی با ماهیت ضد آمریکایی را در مرزهای جنوبی عربستان احساس کرد. جالب اینجاست که طی این پنج جنگ عدم توانایی دولت در سرکوب شیعیان ،شافعی های جنوب را نیز برای احقاق حقوقشان به تکاپو انداخته است.در این میان زیدی ها نیز با بسیج نیروها برای حمایت از حوثی ها نقش بسزایی در پیروزی های این جنبش در روزهای اخیر داشته اند به طوریکه امروز تمام استان صعده (بجز شهر صعده و حومه) در تصرف حوثی ها قرار دارد.

جالب اینجاست که فاش شدن نقش سعودی‏ها بر ضد جنبش الحوثی، باعث بالا رفتن محبوبیت حوثی ها در میان اهل سنت یمن شده است؛ زیرا اهل سنت شافعی‏ مذهب یمن که از فرقه‏های نزدیک اهل سنت به شیعیان هستند نیز در ضدیت با غرب و دولت سعودی چیزی کم از شیعیان ندارد .به هر حال ضعف ارتش یمن و شکست های سنگین در مواجهه با رزمندگان شیعه ، عربستان را به این نتیجه رسانده که برای سرکوبی جنبش الحوثی به قمار بزرگی دست زده و رسما وارد جنگ با آنان شود. در مورد خسارت شدیدی که حکومت سعودی از این اقدام خواهد خورد در ادامه صحبت خواهیم کرد اما مهم‏ترین نگرانی غرب در موضوع یمن یقینا به تحولات آتی در عربستان باز می‏گردد.

توجه خوانندگان عزیز را به "گزارش مؤسسه‏ی پژوهشی واشنگتن" که به وسیله‏ی «سیمون هاندرسون» تنها یک روز پس از ورود «باراک اوباما» به کاخ سفید به وی ارائه شده است جلب می‏کنم. در این گزارش نسبت به چگونگی تعامل با حکومت عربستان هشدار داده شده و در قسمتی از آن آمده است:"پیش‏بینی می‌شود که نظام عربستان سعودی طی 5 سال آینده شاهد تغییر و تحولات بسیار گسترده‌ای باشد به طوریکه 5 پادشاه به ترتیب در طول این مدت بر این کشور حکومت خواهند کرد."

گفتنی است کارشناسان مسائل سیاسی و بین المللی از مدت‌ها قبل پیش بینی کرده‌اند که به محض مرگ پادشاه فعلی عربستان، نبرد قدرت بر سر جانشینی وی میان شاهزادگان خاندان سلتنطی آغاز خواهد شد. اهمیت موضوع زمانی آشکار می شود که بدانیم اولین کشور متاثر از تحولات درونی در عربستان، یمن است.

واقعیت این است که غرب به خوبی دریافته که در آینده ای نزدیک عربستان دست خوش جنگ قدرت در داخل خواهد شد و این جنگ قدرت در هر اندازه ای که باشد عربستان را برای زمانی نامشخص درون گرا خواهد کرد و این درون‏گرایی باعث تنهایی دولت علی عبدالله صالح در سرکوب شیعیان در شمال و شافعی‏ها در جنوب خواهد شد. البته آمریکا نیز به نوبه‏ی خود از حامیان پشت پرده ی دولت یمن به حساب می آیند اما علنی شدن این حمایت‏ها نه تنها کمکی به دولت یمن نخواهد کرد بلکه با توجه به روحیه‏ی ضد آمریکایی مردم یمن سقوط حکومت را تسریع خواهد کرد. این همان نکته‏ای است که غرب را به این نتیجه رسانده تا عربستان را به حمایت همه‏جانبه از دولت علی عبد الله صالح وادار نماید تا با انجام عملیات باصطلاح "مشت آهنین" کار شیعیان را یکسره کند.

اما عربستان با ورود به معرکه ی صعده علاوه بر این که به هدف اصلی خود یعنی نجات ارتش یمن از شکست در مقابل رزمندگان شیعه نخواهد رسید بلکه بازخوردهای این حرکت را از شیعیان عربستان که اتفاقا از شمال یمن تا داخل این کشور امتداد یافته اند دریافت خواهد نمود. از طرفی مردم منطقه خصوصا شیعیان با مشاهده ی این اتفاقات نسبت به آن بی تفاوت نخواهند ماند به طوریکه با آگاهی به پوچ بودن ادعای دولت های یمن وعربستان مبنی بر شروع جنگ از سوی شیعیان علاوه برآگاهی به حقانیت جریان الحوثی در یمن، یقینا عربستان را مخصوصا در ایام حج با چالشی جدی مواجه خواهند نمود.

به هر حال آنچه می توان در پشت پرده جنگ همه جانبه دولت عبدالله صالح و سعودی ها علیه حوثی های یمن مشاهده کرد، همانا حفظ منافع قدرت های کنونی حاکم بر این کشورهاست.


|

نوشته شده در 11 شهريور 1389برچسب:,

توسط رامین آ.| لينك ثابت |


سانسور انیمیشن های ویژه کودکان

با فشار روحانیون تندرو ومتعصب وهابی نقش حضرت علی (ع) در تاریخ اسلام در انیمیشن های ویژه کودکان نیز مورد سانسور قرار گرفت.


جهان: تلویزیون های رسمی وابسته به حکومت عربستان و شاهزادگان آل سعود که برای کودکان برنامه های ویژه آنان به خصوص کارتون و انیمیشن تولید و پخش می کنند، در جدیدترین آثار انیمیشن های خود که ویژه ماه مبارک رمضان است و در آنها سیره پیامبر اسلام (ص) و صحابه آن حضرت و تاریخ اسلام بصورت نمایش کارتنی برای کودکان ارائه می شود، بشدت به حذف فضائل و تأثیر رشادت های امیر مؤمنان حضرت علی (ع) و نقش ویژه آن حضرت در تاریخ ایران اسلامی پرداخته شده است و بعضاً در برخی قسمت های این انیمیشن ها تحریف نیز دیده می شود. 
دامنه حذف نقش جانشین برحق پیامبر (ص) در سال های اخیر به کتاب های تاریخ و حدیث در عربستان نیز کشیده شده است و اخیراً شبکه العربیه نیز در برنامه مستند مذهبی با عنوان «رجال حول الرسول» با همین ترفندها به تحریف تاریخ اسلام و نقش مولای متقیان پرداخته است.
بیش از یکصد شبکه تلویزیونی نیز با ولخرجی های وهابیون سعودی در ده سال گذشته به تخریب چهره تأثیرگذارترین انسان بعد از پیامبر در تاریخ اسلام پرداخته اند. وهابیون این روند ضد اسلامی خود را به کشورهای همچون شمال آفریقا و به ویژه در پاکستان و افغانسان نیز بسط داده اند. بطوریکه فضایل معاویه را  بیش از امام علی(ع) در تاریخ اسلام برشمرده اند.
این عناد در سال های اخیر در عراق با کشتار زائران نجف اشرف و کربلای معلی و آسیب رسانیدن به عتبات مقدس شکل دیگری به خود گرفته است. با پول های نفتی عربستان و اجیر کردن فیلمسازان مصری و نیز در سال های اخیر سریال هایی ساخته می شود که در آنها فضائل و نقش حضرت علی (ع) گم می شود، بطوریکه بسیاری از جوانان و نوجوانان مسلمان درکشورهای عربی ذهنیت های غلطی در خصوص آن حضرت و اهل بیت عصمت و طهارت پیدا کرده اند. اخیراً در یکی از سفرهای ملک عبدالله پادشاه عربستان به اروپا، وی اقدام به متعه موقت کرد بطوریکه مورد اعتراض شدید آخوندهای وهابی قرار گرفت. پادشاه عربستان که به نظام قبیله ای و ادبیات آنان بشدت وابسته است، این انتقادها را برنتافت و با عصبانیت ضمن توهین به آخوندهای وهابی به آنها متذکر شد که وی در متعه موقت به سیره خلیفه چهارم حضرت علی عمل کرده است که این موضوع خشم مضاعف آخوندهای جاهل وهابی را برانگیخت، اما بدلیل ترس از پاشاه سعودی آنها مجبور به سکوت شده اند. 
همچنین برخی از سایت های جوانان سنی در کشورهای عربی در وبلاگ های خود از سید حس نصرالله رهبر حزب الله لبنان بعنوان فرزندعلی مرتضی یاد می کنند.


|

نوشته شده در 11 شهريور 1389برچسب:,

توسط رامین آ.| لينك ثابت |


توزیع CD ضد شيعي در عربستان

توزیع CD  ضد شيعي در عربستان  

 

 

منابع آگاه از شهرهای شیعه نشین عربستان سعودی اعلام کردند نیروهای وهابی امر به معروف و نهی از منکر این کشور شب گذشته با هدف منحرف کردن و تشویش اذهان شیعیان عربستانی، به توزیع CD های ضدشیعی در شهرهای مختلف شیعه نشین به ویژه القطیف اقدام ورزیدند.
به گزارش شیعه آنلاین، این منابع آگاه در ادامه افزودند: روی این CD های ضدشیعی نوشته شده "هدایت شدیم" و گویا به سخنرانی افرادی که ادعا می کنند در گذشته شیعه بوده و اکنون سنی مذهب شده‌اند، مربوط می‌شود.
نکته قابل توجه اینجاست که عملیات توزیع این CD ها در حالی صورت گرفته که خودروهای وابسته به نیروهای امنیتی سعودی، به صورت شبانه روز در شهرهای شیعه نشین رفت و آمد می‌کنند و هرگونه حرکتی را زیر نظر دارند و این مسأله نشان از رضایت مقامات امنیتی عربستان از توزیع این CD ها در شهرهای شیعه نشین دارد.
این اولین رفتار ضدشیعی نیروهای امر به معروف و نهی از منکر نیست بلکه آنان حدود دو هفته پیش نیز توزیع گسترده و رایگان کتب ضدشیعی در اطراف مسجدالنبی(ص) را انجام دادند. کتابی که توسط این نیروهای توزیع می‌شد "پرسش‌هایی جوانان شیعه را به راه راست هدایت کرد" نام داشت. این نیروهای افراطی گویا تمایل دارند به اختلاف افکنی میان شیعه و سنی ادامه دهند و بدون شک آنان با این کار خود مانع از آرام شدن اوضاع در عربستان سعودی می‌شود. این کتاب ضدشیعی توسط "سلیمان صالح خراشی" از چهره‌های سرشناس وهابیت در سال 2007 میلادی نگاشته شده و بر پشت کتاب نوشته اند: "منتشر کردن مطالب این کتاب در هر جایی از نقطه کره زمین بدون کم کردن و یا زیاد کردن مطلب جدیدی بلا مانع است".
شایان ذکر است توزیع این کتب و CD های ضدشیعی موجب خشم شدید شیعیان عربستان سعودی شده و بدون شک در صورت ادامه چنین کاری از سوی نیروهای افراطی وهابیت، انتفاضه شیعیان این کشور مجددا آغاز خواهد شد. توزیع این کتاب اولین بار حدود دو سال پیش در مدینه منوره و برخی شهرهای شعیه نشین آغاز شد اما به هیچ وجه استقبالی از آن نشد اما اکنون نیروهای افراطی وهابیت از درگیری‌ها و حوادث اخیر مدینه منوره سوء استفاده کرده و توزیع این کتاب را مجددا آغاز کرده اند.

 


|

نوشته شده در 11 شهريور 1389برچسب:,

توسط رامین آ.| لينك ثابت |


توزیع CD ضد شيعي در عربستان

توزیع CD  ضد شيعي در عربستان  

 

 

منابع آگاه از شهرهای شیعه نشین عربستان سعودی اعلام کردند نیروهای وهابی امر به معروف و نهی از منکر این کشور شب گذشته با هدف منحرف کردن و تشویش اذهان شیعیان عربستانی، به توزیع CD های ضدشیعی در شهرهای مختلف شیعه نشین به ویژه القطیف اقدام ورزیدند.
به گزارش شیعه آنلاین، این منابع آگاه در ادامه افزودند: روی این CD های ضدشیعی نوشته شده "هدایت شدیم" و گویا به سخنرانی افرادی که ادعا می کنند در گذشته شیعه بوده و اکنون سنی مذهب شده‌اند، مربوط می‌شود.
نکته قابل توجه اینجاست که عملیات توزیع این CD ها در حالی صورت گرفته که خودروهای وابسته به نیروهای امنیتی سعودی، به صورت شبانه روز در شهرهای شیعه نشین رفت و آمد می‌کنند و هرگونه حرکتی را زیر نظر دارند و این مسأله نشان از رضایت مقامات امنیتی عربستان از توزیع این CD ها در شهرهای شیعه نشین دارد.
این اولین رفتار ضدشیعی نیروهای امر به معروف و نهی از منکر نیست بلکه آنان حدود دو هفته پیش نیز توزیع گسترده و رایگان کتب ضدشیعی در اطراف مسجدالنبی(ص) را انجام دادند. کتابی که توسط این نیروهای توزیع می‌شد "پرسش‌هایی جوانان شیعه را به راه راست هدایت کرد" نام داشت. این نیروهای افراطی گویا تمایل دارند به اختلاف افکنی میان شیعه و سنی ادامه دهند و بدون شک آنان با این کار خود مانع از آرام شدن اوضاع در عربستان سعودی می‌شود. این کتاب ضدشیعی توسط "سلیمان صالح خراشی" از چهره‌های سرشناس وهابیت در سال 2007 میلادی نگاشته شده و بر پشت کتاب نوشته اند: "منتشر کردن مطالب این کتاب در هر جایی از نقطه کره زمین بدون کم کردن و یا زیاد کردن مطلب جدیدی بلا مانع است".
شایان ذکر است توزیع این کتب و CD های ضدشیعی موجب خشم شدید شیعیان عربستان سعودی شده و بدون شک در صورت ادامه چنین کاری از سوی نیروهای افراطی وهابیت، انتفاضه شیعیان این کشور مجددا آغاز خواهد شد. توزیع این کتاب اولین بار حدود دو سال پیش در مدینه منوره و برخی شهرهای شعیه نشین آغاز شد اما به هیچ وجه استقبالی از آن نشد اما اکنون نیروهای افراطی وهابیت از درگیری‌ها و حوادث اخیر مدینه منوره سوء استفاده کرده و توزیع این کتاب را مجددا آغاز کرده اند.

 


|

نوشته شده در 20 شهريور 1389برچسب:,

توسط رامین آ.| لينك ثابت |


فشار دولت وهابي عربستان براي پخش فيلم ضد شيعه

 

 

فشار دولت وهابي عربستان براي پخش فيلم ضد شيعه

 
نوشته شده 17 October 2008 در 07:37 PM توسط ستار


عربستان به مالك مجموعه شبكه های العربیه ، ام بی سی و روزنامه الشرق الاوسط برای پخش فیلم "للخطایا ثمن" چراغ سبز نشان داد.


به گزارش شبكه خبر به نقل از پایگاه اینترنتی نهرین نت، مقامات عربستان سعودی از جمله بندر بن سلطان رئیس شورای امنیت ملی عربستان به ولید الابراهیم دستور داده اند این فیلم اهانت آمیز به مقدسات شیعه را پخش كند.

نهرین نت افزود: در میان افرادی كه تلاش می كنند مجوز پخش این فیلم صادر شود سلمان العوده وهابی تندرو عربستانی است كه با مقالات اهانت آمیز و تكفیری اخیرش درباره شیعیان سردمدار اقدامات وهابیان بر ضد شیعیان شده است.

این گزارش می افزاید: ایده ساخت و پخش فیلم ، مربوط به سلمان العوده است و او بود كه مالك شبكه ام بی سی را وادار كرد در راستای پخش این فیلم گام بردارد.

این منابع تاكید كردند: با وجود اینكه ولید الابراهیم ، مالك شبكه های ام بی سی و العربیه سودهای كلانی از طریق پخش اگهی های بازرگانی شیعیان عراق كسب كرده اما اخیرا در نظر دارد سریال 10 قسمتی "للخطایا ثمن" را كه نماد توهین به مذهب اهل بیت است پخش كند.

این فیلم یك دختر جوان شیعه را به تصویر می كشد كه از حكم مترقی ازدواج موقت برای كسب درآمد و فریب دادن مردان استفاده می كند و مقدسات شیعیان مثل حسینیه، زیارت و نذر را به تمسخر می گیرد.

چندی پیش هنگامی كه خبر آماده سازی این فیلم برای پخش در ماه رمضان انتشار یافت بسیاری از شیعیان جهان و شهروندان كویتی با اعتراض به این اقدام توهین آمیز مانع پخش آن شدند.

بسیاری از منابع آگاه معتقدند اصراری كه برای پخش این فیلم وجود دارد ناشی از طرح آمریكا و اسرائیل برای گسترش گرایشات فرقه ای در منطقه خاورمیانه می باشد.

كارشناسان بر این باورند ، تصمیم ولید الابراهیم میلیاردر سعودی برای پخش این فیلم بخشی از طرحی است كه اسرایئل پس از شكست در جنگ 33 روزه برای جبران ناكامی های خود در پیش گرفته است چرا كه درست پس از پایان جنگ تلاش مذبوحانه ایادی بیگانه برای دامن زدن به اختلافات فرقه ای در منطقه خاورمیانه به اوج خود رسید
.

 


|

نوشته شده در 11 شهريور 1389برچسب:,

توسط رامین آ.| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
 » پند نامه
» سخنانی از بزرگان
» منتخب سخنان امام علی (ع)
» جهان امروز در یک نگاه
» فاجعه سیل در پاکستان
» افشا گری ویکی لیکس
» حمله اسراییل به ایران
» خانه های زیبا ی سربازان آمریکایی در ایران
» فتوای جدید خاخام اسراییلی !
» اصرار کشیش آمریکایی بر قرآن سوزی
» ای قدس عزیز اندکی صبر سحر نزدیک است
» همسر سارکوزی نماد زنهای فاسد فرانسه
» اوباما تو هم آره !
» نیروگاه بوشهر و ترس نماینده کویت
» فلسطینیها باید طاعون بگیرند !
» مذاکرات سازش, ننگ جهان اسلام
» فیلم کویتی ضد شیعه
» سران صهیونیست عربستان بدون نقاب اسلام
» درخواست شیخ عربستان از متحدان صهیونیست
» درخواست شيخ سعودي از اسرائيل براي بمباران ايران!
» قرآن سوزی صلیبیها و صهیونیستها آغاز رسمی جنگ علیه اسلام
» استقبال ستودنی ملت لبنان قهرمان از رییس جمهور احمدی تژاد
» فرو پاشی قریب الوقوع ایالات متحده آمریکا
» انقلاب مصر و دستور آمريكا و صهيونيستها به قتل عام انقلابيون مسلمان مصري
» انقلاب لیبی در امتداد انقلاب اسلامی عظیم جهانی
» زندگینامه و خاطرات مشاهیر
» به یاد امام موسی صدر
» دختری که صهیونیستها از نامش میترسند
» به یاد دکتر چمران عزیز
» دانستنیهای امروز
» روایتی از رابطه جومونگ با صهیونیزم
» آخرالزمان طبیعی در هالیوود چیست؟
» VOA صدای آمریکا نه صدای اسراییل !
» رسوا ییهای اخلاقی برگزیدگان مردم آمریکا !
» سعودیهای یهودی و عقده های ضدشیعی
» شیعیان مظلوم ولی سرافراز
» آل سعود غاصبان حرمین شریفین
» آل سعود يا در اصل آل يهود
» همه چیز درباره شبکه فارسی وان
» آدم های فارسی وان
» گذری بر دنیای سیاست
» ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
» منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
» عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس
» شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند
» نماز جمعه سیاسی فتنه سبز 88 Top2009
» # میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
» بلر و جورج بوش در راه محاکمه
» رسوایی آشوبگران سبز در دستکاری عکس مراسم روز قدس
» استقبال ملت از فتنه گران سبز در روز با شکوه قدس 89
» بهترین تیکه مناظره دکتر احمدی نژاد و کروبی !
» اخبار داغ داخلی
» میدان انقلاب تهران محصول اسراییل !
» واقعیت این است ایران بمب اتم دارد !
» بمب اتم ایرانی آرزوی هر ایرانی !
» ! شجریان 0 ساسی مانکن 20
» بیانیه موسوی و کروبی آخرین میخ به تابوت فتنه سبز
» درباره ستارگان هدایت
» برگی از زندگانی امام علی ع
» هولوکاست افسانه مضحک دنیای مبنذل غرب
» هولوکاست چیست؟
» هولوکاست کلاه برداری بزرگ صهیونیستها
» هولوکاست دروغ بزرگ صهیونیستها
» هولوکاست اوج تخیل و توهم صهیونیستها !
» یهودیهای فاسد عوامل پشت پرده داستان هولوکاست !
» واقعیت هولوکاست از دیدگاه تحقیق
» رسانه های صهیونیستی و ضد ایرانی
» العربیه صدای رسمی صهیونیستها و صلیبیها
» تلاش العربيه براي جذب دانشجويان ايراني
» العربیه و دروغهای آشکار ضد ایرانی
» العربیه و ارتباط رسمی با گروهک تروریستی جندالله
» العربیه پان عربیست و صهیونیست و وحشت از استان خلیج فارس ایرانی
» وهابیهای مرتد سعودی بلای جان مدیر العربیه !
» العربیه یا در اصل العبریه در دام دروغهای سیزده !
» بی بی سی محل تجمع مزدوران بهایی
» بی بی سی مزدور صهیونیستها
» سخنرانی دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل
» عکس و متن سخنرانی جانانه دکتر احمدی نژاد
» متن کامل سخنرانی دشمن شکن رییس جمهور قهرمان ایران دکتر احمدی نژاد
» کشتار آل سعود و آل خلیفه و امارات در بحرین
 

لينك دوستان
 » : فروشگاه اینترنتی بستان20 » هولوکاست افسانه صهیونیستها » کانون پژوهش و تحقیقات بیداری » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1389
بهمن 1389
آبان 1389
مهر 1389
شهريور 1389

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');